tirsdag den 18. august 2009

Catching Up

Über hyggelig dag :0)
Eftermiddagen blev brugt i selskab med Sigrid i jagten på de perfekte fødselsdagsgaver til Krestina - vi fandt dem ... og jeg fandt lidt til mig selv ;0)



Kunne ikke modstå det leopardprikkede tørklæde fra H&M mere - så det måtte bare med hjem og jeg fandt SKOENE, jeg troede var udsolgt... Fik dem endda for 200 kr - sat med fra 600 kr *danse danse*... Så er mit "dåbsoutfit" ved at være klar :0) *JUBIII*

Tilbragte aftenen med Sigrid & Krestina (+ mad *mums*) - vi havde ikke set hinanden siden ferien begyndte, så der var en masse catching up to do ;0)
... og Kresina skulle selvfølgelig også have sine præ-fødselsdags-gaver.



Vi endte aftenen med at blive enige om, at "vi kører ikke i sidevogn - vi kører selv" (dem, der skal forstå, vil forstå) ;0)

... og nu må jeg hellere sigte efter min seng - skal være i Århus kl. 9 i morgen tidlig :0S

Sleep tight
X



Ingen kommentarer: