torsdag den 19. november 2009

Who Wants to be MY Edward?



Sigrid og jeg har været til forpremiere på New Moon ...

Første udbrud:

*mums* *mums* *mums* *mums* *mums* *mums* *mums* *mums* *mums* *mums* *mums* *mums*


Andet udbrud: 

*hot* *hot* *hot* *hot* *hot* *hot* *hot* *hot* *hot* *hot* *hot* *hot* *hot* *hot*

Og hvor var det fedt, at sidde i Aalborgs største biografsal - fyldt til randen med tøser, der reagerede nøjagtigt som en selv ;) HIHIHI
Især slutningen var vild, da flere hundrede piger samstemmigt udbryder; eeeejjjjjjjjj men samtigtig bryder ud i spontan klapning :)

Se den og ♥ den ;)

XOXO 

3 kommentarer:

Majasol sagde ...

NEW MOON ER FANTASTISK! <3 Håber du havde en fantastisk aften! :D
Havde i også sådan en lodtrækning først? :)

Oh yes. Jeg føler mig også UTROLIG heldig! :D

Sara sagde ...

Men den der overkrop er vist foto shoppet - Jeg tror jeg ville gå efter et billede af Jacob... MUMS!

Tina sagde ...

:P Ej, må indrømme at Jacob var top hot i denne film... Damn, det er svært at vælge team ;)