fredag den 18. december 2009

FERIE!!! :D

Har nok lavet den dårligste fremlæggelse ever - men fuck det - for jeg har endelig ferie :)
Efter at have været til konference hele dagen, tog vi over til æbleskiver, gløgg og julegaver i DSE :)
... og vi fik en super lækker gave:



En Bon Goût trolley - lige til at tage med på flyveturen :)

Og orla havde også en julegave til mig :)

Nyt navneskilt til Domicilen :)

Jeg endte med at hænge ud i DSE - hygge, drikke øl og spise pizza + lige et lille lejlighedsbesøg ;)
Så nåede ikke til afleveringsfest - men det er også som om, at man har været nok sammen med de mennesker pt ;)
... ej fatter slet ikke, at man igen har råderet over sit liv - damn det er lækkert :)

XOXO 
fra en i den syvende himmel ;)

2 kommentarer:

CC sagde ...

FUCK det er flot...hende orla giver mig STRESS!!...alt for meget overskud ;);) NÅ men den DSE gaver ser heller ikke for dum ASEN!

Godt at høre i overlevede fremlæggelsen!

og ja frihed er en underlig størrelse, jeg har heller ik helt opfanget det i nu :D

Tina sagde ...

Nej, det er vildt så meget de spenderer på os :) - og Orla går helt amok ;)
Gad vide hvor lang tid, der går, før man reelt set opdager, at man har ferie? *tænke*