mandag den 10. maj 2010

After Midnight

Jeg er 100% sikker på, at jeg kender de bedste mennesker i verden :)
Tag nu f.eks. i nat - jeg vågnede op på mine forældres sofa kl. 2, fuldstændig desorienteret og kom i tanke om, at jeg kun havde stilletter at tage på på arbejde i dag - ikke videre praktisk ;) Så er det godt, at jeg kender Chris! Hun sidder lige nu og skriver på sin BA (især om natten ;) og hun reddede min nattesøvn, ved at sætte et par sko ud kl. 2 i nat, som jeg kunne smutte forbi og hente i morges :) Tak for lidt ekstra skønhedssøvn ;)

3 kommentarer:

CC sagde ...

Så var det jo heldig du ikke havde fået de sko med hjem som vi har snakket om så mange gange...tror sku det var skæbne :D

CC sagde ...

og må jeg lige tilføje...et helt blogindlæg kun til mig?? jeg er beæret :)

Tina sagde ...

Det var godt ;)