onsdag den 14. oktober 2009

Nu som prospekt

I dag har været en meget laaaannnnggggg dag...
Jeg startede med at sove over mig - igen, men nåede heldigvis mødet vedrørende udenlands-/praktikophold på niende semester :) som sædvanlig uhyggelig langtrukkent...
Derefter fik vi kalibreret eyetrackeren ordentligt og lavet første pilotforsøg færdigt *weeee*
Så videre til møde om DSE (Danske Studerendes Erhvervskontakt), det er her overskriften kommer fra, for jeg er blevet prospekt - synes det er så fedt at sige føler mig lidt rocker-agtig ;)
Da vi var færdige der, tog vi videre til NLP kursus, vi havde ikke lige set komme, at det varede fem timer - der var heldigvis både aftensmad, sodavand, kaffe og kage inkluderet :)
Men det var super super godt :) Føler mig allerede som et nyt og bedre menneske - håber på at det holder i hvert fald to dage ;) 
Og det var bare så rart at tale med nogle nye mennesker - det savner jeg godt nok rigtig, rigtig meget...

Nå, har forelæsning møg tidligt i morgen, så må hellere daffe i seng, hvis jeg ikke skal komme for sent tredje dag i træk ;)

XOXO

1 kommentar:

CC sagde ...

skam jeg var for langsom til at finde ud af den skov der!! jeg forventer et fyldsgørende referat ;O)