onsdag den 20. januar 2010

Total søskendedag

Sara kom op i går, så vi kunne planlægge vores lille getaway i næste uge :)
Vi endte med museum og hygge :)

 
Lige en lille note: der er monster mange skeletter under Algade - bare så I lige ved det :S
 

Rasmus stødte til om aftenen :) Vi skulle ud og spise frølår (her må jeg bare erkende, nu har jeg prøvet det to gange - og det smager bare dårligere og dårligere), men super hyggeligt :)

 

Vi endte i biffen til en omgang Sherlock Homes...



- rigtig god film (og Hans M. er stadig lækker - selv som skurk ;)
Pic 1 & 2

2 kommentarer:

Débora sagde ...

Tak for en dejlig shoptur! Og du ved hvor god jeg synes turen endte: med et par bukser og en trøje= STOR succes!!!! Umuligt uden Tinas hjælp!

Tina sagde ...

Det var vildt hyggeligt :) (Selvom jeg et øjeblik frygtede for mit liv ;)