tirsdag den 8. september 2009

Kabalen begynder at gå op :)

Min morgen-forelæsning blev aflyst, så jeg nåede at få samlet min nye reol inden jeg skulle møde *thumbs up* (hvad sker der for at samle reol kl 8 om morgenen? + være så dement at man leder hele stue igennem flere gange (ca. en halv time), for tilsidst at finde ud af, at de dimser man leder efter, allerede er monteret af en selv?)


My pretty baby ;) + ny beboer...
Bliver godt at få udstationerede bøger hjem :)

Synes der er sket meget i dag - det ser ud til at grupperne er dannet og min gruppe har besluttet at skrive om "Optimering af non-verbale aspekter i skriftelig kommunikation" (moi's idé - kan I ikke lige høre, hvor fancy det kommer til at lyde på engelsk ;)

Aftenen har jeg tilbragt med Orla & Bodil til IDAs kulturaften. Her optrådte en masse lokale kunstnere + Jonathan Spang, Lasse Rimmer og Mik Øgendahl - det var sgu sjovt (selvom jeg normalt ikke er så frygtelig vild med stand up).

... og nu vil jeg til at se dyner...

XXX

Ingen kommentarer: