mandag den 21. september 2009

Monday

Jeg er generelt ret heldig med mine mandage - har haft endnu en god en af slagsen :)
I stedet for at skrive projekt, blev vi i gruppen enige om, at vi da skulle ud og se på parykker i stedet ;)


My fav - læg lige mærke til Sigrids frække pixie ;)

Efter paryk-prøvning fortsatte vi videre ud i byen - på jagt efter ting og sager ;)
Sådan noget bliver man lækkersulten af, så vi endte på MacD...


De tøser leder mig i fordærv ;)

Og nu har jeg præsteret at være i Netto ikke én, men to gange pga. demens og manglende æg, for er i gang med at bage godter til i morgen og overmorgen :)


Nye forme i brug :)

4 kommentarer:

CC sagde ...

Jeg har dovnet HELE dagen i dag og ikke snakket med en sjæl....SKØNT :D

og GLÆDER mig til muffins på onsdag...sagde jo det blev en god uge ;)

CC sagde ...

PS hvad sker der for dig og parykker??

Og HVAD sker der lige for stoffer?? er han på...stoffer??? :D

Tina sagde ...

Jeg har fundet en ny svaghed ;)
...og Chris, nu må du komme ind i kampen, det er Steen, der er på stoffer ;)

CC sagde ...

Tina with the wicks!

...PIS...var vist ik helt vågen i går da jeg skrev ;O)