onsdag den 23. september 2009

Sushi & Cupcakes

Undertitel: Berlin, Bowling and All the Other Stuff...

Da vi på mit studie går op i Learning in an intercultural context, blev vi i dag splittet fuldstændig op og kom i grupper på tværs af uddannelse og nationalitet. Jeg kom i gruppe med de sødeste folk - to fra elektronik og en franskmand :)
Eftermiddagen blev brugt på at høre lidt om mulighederne for at komme til udlandet på 9. semester - Sigrid og jeg har fuldstændig forelsket os i tanken om at læse på Humboldt Universität i Berlin :)
Aftenen har jeg tilbragt sådan her:


Making sushi

 
... and eating cupcakes :)

Så har jeg givet læren videre - Chris og CS har lært at lave sushi :)
...og tror muligvis at vinen steg os en lille bitte smule til hovedet, for vi endte her:



På bowlingbanen med farverige drinks...
Må dog lige understrege at jeg lavede fem strikes to i træk, 12 spares og en bagudflyvede bowlingkugle... ;)
Undskyld hvis jeg ramte nogen... 

Super aften tøser :)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det ser godt ud med det sushi... glæder mig til vi skal holde en gruppemiddag ;)

Tina sagde ...

Uhhhh ja :)

CC sagde ...

det var også RIGTIGT godt UMMMM :D