onsdag den 28. april 2010

Fucking Tracking

Fucking shit - jeg dumpede! Hvilket i sig selv egentlig ikke er så slemt, for hold da op jeg var dårlig - og endte med selv at afbryde eksamenen... Men der er én ting, der pisser mig sindsygt af; da jeg spørger om det er muligt rent faktisk at få/finde noget litteratur om emnet, får jeg at vide, at sådan noget findes ikke, da det er et såre simpelt emne... WHAT?!!!
  1. Du har lige dumpet mig - men tak for at kalde mig snotdum! 
  2. Vi er to der lige er dumpet i dét emne - igen tak...
  3. De to, der rent faktisk kom igennem, fik at vide at det var på et hængende hår...

Så såre simpelt - nej, vel...?

5 kommentarer:

CC sagde ...

jeg har tænkt over det og kommet frem til at det i virkligheden ikke var for meget rødvin men for lidt der er skyld i hele adfæren...;O)

ps: av av av mit hovede!!! hehe

Tina sagde ...

Tror du har fuldstændig ret ;)

Unknown sagde ...

Det er så uretfærdigt at der ved alle eksamener er emner alle består på og emner som næsten alle dumper på.

CC sagde ...

HUMANIST! *host* :D... Tina vi har også LEVNET rødvin? hvad sker der lige for det...næste gang gør vi det altså ordenligt

Tina sagde ...

@Sunny: Helt vildt, men fuck jeg synes hans kommentar var upassende...
@Olga: Jeg er frisk ;)