mandag den 19. april 2010

Ynkelig Part I

Er en lille smule ynkelig - så er I advaret (... og det bliver meget værre i morgen - bare så I ved det...)
Damn, det har været en rigtig mandag i dag...
Startede i IKEA, kom hjem, kom på bib, fik betalt løsesum for dem her:
 Med de gebyrere Post DK tager for at åbne mine pakker, burde jeg eddermanme få en bedre løn...

- kom på uni, fik fremlagt (gik heldigvis godt :), fik en lille lur, fik læst lidt til eksamenen (onsdag) - som jeg med 95% sandsynlighed dumper... Åhhhh...
- og ikke nok med det - har jeg vildt ondt i halsen, og kan derfor kun indtage det her:
Ej, det må være nok ynk for ét indlæg...
På den positive side, hører jeg ham her lige nu:
Passer egentlig ret godt til indlægget ;)
... og hende her:
- fordi hun er cool ;)

Ingen kommentarer: