fredag den 10. september 2010

Dumdidej

Fredag i billeder :)

Træning kl 6.15 :S

Mens jeg sad og spiste min anden omgang morgenmad bankede det på døren - det var min Asos-pakke, der allerede kom i dag :)
Så sig goddag til den mest perfekte læderjakke i verden:

Den kommer til at vokse fast på mig ;)

Sammen med min nye ring:

... og mine nye Hunter - damn, hvor var det godt, jeg købte dem i blå :)
The total outfit i meget dårlig billedkvalitet...

Ellers har jeg leget den lille hausfrau i dag - til frokost lavede jeg rispapirsruller for første gang...
MUMS :)

Eftermiddagen har jeg brugt på:

- at læse lidt projekt...

- bage citronboller

- og efterprøve succesen med rullerne ;)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fede Hunter i blå. Må jeg spørge hvad str. de er og hvor høje de er ?? Hilsen Hanne

Anonym sagde ...

Du ser meget godt ud i din nye outfit!

Debs

Tina sagde ...

@Hanne: Tusind tak :) De er size 7 (41). De er 40 cm i skaftet og har en hæl på ca. 2 cm :)

@Debs: Taaaakkkk :D