fredag den 17. september 2010

Week 37

Hverdagen har fået sit tag i mig - her er lidt billeder fra den :)

Gruppemøde med Søren på Ib

Hausfrau

Smootie-eventyret fortsætter
Denne broccoli-smootie var dog ikke den store succes...

Birdys splinternye dæk - har fundet et dækcenter med nogle søde mennesker :)
Var et smut forbi Lauritz og Idémøbler mens jeg ventede - ingen af dem fristede med noget...

Strategy - bare kom an...
Eller - jeg har i hvert fald bogen nu ;)

Elsker Sidney - eller Slibri...

Kunne godt blive afhængig af, at aftensmaden er lavet når man kommer hjem ;)
The Hipster har boet her nogle dage :)

Elsker ekstra overraskelser når man bestiller noget...
Nicehair.dk er gået helt amok med både slik og ekstra shampoo :)

Og nu ugens højdepunkt:

MAC ER ENDELIG KOMMET TIL AALBORG!!!

Det kan jeg leve højt på meget længe :)
Var omkring i dag for at proviantere Studio Fix og kohl...

... og lige på falderebet:

  Mine All Stars kunne godt tænke sig vinger...  
(www.etsy.com)

... og her er ugens musica :)

Ingen kommentarer: