onsdag den 29. september 2010

Menage a trois

- dans les photographies :)

CS og jeg startede i Puma-buksens hjemby med en Happy Meal...

Den mest perfekte middag på yndlings restaurant numéro un - Sidebar *Uhhh la la*
I den søde, lille, røde gryde fandt vi den bedste lammecurry, jeg nogensinde har smagt *dåner* OMG!


Et lille udpluk af de drinks, vi fik... ;)

L'habitude - lige så god som sædvanlig :)

 Efterfulgt af Toy Story 3 (3D)

Den smukkeste sovepose i verden - min...

Chris lavede stor, stor brunch til os søndag - uhhhhh, we like :)
Eftermiddagen blev brugt på vild dovning :)

Faldte i søvn under OZ, hvilket irriterer mig voldsomt (hvis der er nogen, der har lyst til at se den sammen med mig, så sig lige til :)

Eftermiddagsudsyn

Chris' lækre lasagne...

- inden ham her:

(NB: Meget dårlig lyd)

Fantastisk koncert, den lille charmetrold er født til at stå på en scene :)

... og selvfølgelig skulle vi da møde ham bagefter ;)
Vi havde en lille uoverensstemmelse omkring mit navn, men han gav sig tilsidst ;)

Pandekager på sengen dagen derpå - det kunne jeg godt blive vant til ;)

Manific

XXX

3 kommentarer:

CC sagde ...

ahhhhhhhhhhhhh :)

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne se OZ med dig =)

Debs

Tina sagde ...

SUPEEEEERRRRRR :D