tirsdag den 23. marts 2010

Afgørelsen

Det huer mig ikke at skrive dette indlæg, for jeg kender en, der vil sidde og fryde sig, når han læser det...
Men men men - det er en for god historie til at lade gå tabt ;)
Som I sikkert erindrer, skrev jeg en lille notits om et væddemål forleden (jf. evt. her). Afgørelsen fandt sted i går eftermiddags, hvor slaget stod på Burger King. Dr. P havde allieret sig med en FA-polo (der helt klart var blevet forsøgt farveændret) og hvad der senere skulle vise sig at være bestukne vidner...
Jeg vil dog takke BK-medarbejderen for hans store velvillighed til at agere "polo-holder", så vi kunne komme langt nok på afstand til at bedømme farverne :) Men det er også her, jeg begynder at fornemme, at stedet emmer af aftalt spil. BK-medarbejderen vælger nemlig helt "tilfældigt" flere gange at henlede opmærksomheden på min del af dealen, ved at bruge utrolig lang tid på at holde polo'en op til min farve og ikke til Dr. P's - derved træder den lille farvenuance-forskel, jeg godt vil erkende er tilstede, mere i karakter. Hvilket en helt "tilfældig" kvindelig kunde* heller ikke kunne abstrahere fra, da vi spurgte om hendes mening i denne pikære sag. Hvorom alting er, har Dr. P ved list og snilde - og to vidners forbløffende ens udtalelser, vundet dette prestigefyldte væddemål - min eneste kommentar er; fnys!
Jeg havde endda forberedt min sejrshymne, men den får I nu alligevel ;)

(*Læs: endnu et bestukket vidne)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tak, det har sikkert taget meget mod at indrømme dit nederlag.

Til andre læsere:
Hvis i synes, er jeg sikker på at hun ville sætte pris på lidt trøstende ord :)

Jeg er ikke kun vinder af væddemålet, jeg er også en større personlighed idet jeg ikke har behov for at håne eller komme med dårlige undskyldninger :P

Tina sagde ...

Lad det nu ikke stige dig til hovedet...!
Det kunne jo være, at det kom for en dag, hvorfor du går under navnet Dr. P ;P