tirsdag den 23. marts 2010

Monday

Mandag stod på: IKEA, gruppearbejde (ja, det eksisterer stadig - selvom man ikke er i en gruppe), forelæsning, væddemåls-afgørelse, shopping og fødselsdag på Ministeriet :)
De tre første ting på listen er så kedelige, at jeg ikke orker beskæftige mig med dem - og væddemåls-afgørelsen vil jeg helst ikke snakke om, har dog på fornemmelsen at den alligevel for sit eget indlæg ;)
Efter afgørelsen endte Dr. P og moi med at tage på shopping - jeg skulle have ny Skullcandy, han skulle have nye bukser...

These pretty babies are now mine :)
Dagen blev afsluttet med fødselsdagsmiddag på Ministeriet for Søren sammen med hele den gamle gruppe - rigtig hyggeligt :)
Gammel gruppe :)
Burger *Mmmm*
Det ligner en hundelort, men damn det smagte godt ;)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad består den dessert af?????? =P
Debs

Tina sagde ...

En lidt tung chokoladekage med chokoloademousse på toppen :)