tirsdag den 2. marts 2010

Dement?

Jeg beskæftiger mig med demens pt. - og af den grund er jeg selvfølgelig overbevist om, at jeg selv er ved at blive det... Men synes nu selv der er rimelig hold i sagen - tag nu f.eks. i dag. Jeg havde forberedt projektmøde - endda fremsendt materiale i går - og da jeg møder på uni i dag, finder jeg ud af, at mødet var i går (god dammit!)
... og ikke nok med det, var jeg ved at invalidere mig selv i køkkenet her til aften - jeg tænkte, at jeg ville være så struktureret (læs: fremsynet og voksen) at forberede onsdagens middag - hvilket resulterede i:
Halvt afhugget tommelfinger...
Mine bestræbelser resulterede heldigvis også i, at jeg nu har forret på køl og dessert i ovnen :)

1 kommentar:

CC sagde ...

håber ikke der er alt for meget blod i maden jeg brydes mig ikke meget om jernsmagen....GLÆDER MIG :D