søndag den 28. marts 2010

IMorning

Jeg tog mig selv i nakken i går og stod op kl. 4 (ja, kl. 4 om morgenen på en lørdag!!! - synes faktisk jeg fortjener en stående applaus ;).
Havde en lidt underlig oplevelse - ikke som i underlig underlig, men mere som i sådan "lidt spøjs-underlig"-kategorien... Jeg er sådan en, der føler mig hjemme mere eller mindre hvor som helst - det gælder nu også IKEA. Jeg havde det, jeg fra nu af, vil betegne som en IKEA-morgen... Jeg drak morgenkaffe med dem jeg arbejder med efter arbejde, derefter trissede jeg i bad (overvejer om jeg skal have investeret i en frotte morgenkåbe, man er vel næsten hjemme? ;) og så daffede jeg ellers i cafeteriet for at møde to, der var så søde at gøre mig selskab denne tidlige morgenstund :) Efter 2xmorgenmad, kage og natmaden inden jeg tog afsted, overvejede jeg at tage en lur i Showroom (bare for at blive i hjemme-chargongen), men det blev til en omgang shopping i stedet :)
- og vi endte på Baresso til en Chai *Mmmm*
De to andre morgenmennesker - de har ikke været poste for ingenting ;)

Vi sluttede af med en tur i H&M - glæd jer til at møde den nye Bohemian T ;) 
- og lige lidt musik til at komme videre på...

XXX

Ingen kommentarer: