fredag den 20. august 2010

Alanya, day 2

Super god "første" dag :) 
Efter morgenmadsshopping + spisning delte vi os - Karina, Jannie og jeg fandt en Dolmus og tog ned til havnen for at se på både - vi endte med lidt af hvert :)

Vi bade bl.a. ved borgmuren - dejligt :)

Besøgte The Red Tower - virkelig god udsigt + en interessant fotoudstilling...

Drak Tyrkisk te - ikke sidste gang jeg skal smage det :) 
- og spiste "rigtig" Döner kebab til frokost - mums mums mums :)

Her til aften har vi været til Tyrkisk Night lidt udenfor byen - total turistfælde, men der var buffet med traditionel tyrkisk mad (and we liked it very much :) og en tre timer lang danseopvisning (tror jeg laver et indlæg dedikeret til aftenen, når jeg kommer hjem :). Jeg var virkelig fascineret over især mavedanserne og en dansetrup fra Nordtyrkiet :)

Mavedans

Mandelig mavedans

Sufidans 
- seriøst, han drejede rundt i over 10 minutter!!!

... og nå ja - min bloggerudsigt :)
Har fået min egen tagbalkon med udsigt til bl.a. borgen :)

Ingen kommentarer: