søndag den 29. august 2010

Alanya, day 5

Vi tog tidligt afsted fra lejligheden, første stop var det gamle Aspendos...

Så smukt...

Genpulje ;)

Næste gang jeg er i Tyrkiet, vil jeg sidde her og se en klassisk forestilling :)

På sådan nogle ture er det et regeringskrav, at turisterne besøger nogle forskellige production centres, det første var et juvel-sted, med ufattelig mange ting - jeg var lettere fristet, men holdte mig i skindet ;)
Derefter fortsatte vi til Upper Düden vandfaldene, det var simpelthen så smukt et område...

Udsigt fra hulen inde bag vandfaldet


Herefter et production center mere med lædervarer - og modeshow:

Virkelig spøjst...

Så gik turen endelig til Side, her vil jeg gerne prøve at bo engang :)

Den gamle bydel

Apollo templet med udsigt til Middelhavet

Ingen kommentarer: