søndag den 29. august 2010

Alanya, day 4

Dagen stod på sejltur og Alanya :)

Det var her vi svømmede første dag :)

Senere på dagen svømmede vi derind fra båden og fik en rundvisning i det gamle skibsværft (de fem buer), og vi så en havskildpadde - den var så flot og lå helt oppe i overfladen, så vi virkelig kunne se den :)

Tøserne :)

Lovers cave 

Fosfor cave - jeg var en chicken her, så så den ikke indefra...

Efter en lækker burger, fik jeg den bedste kage, jeg nogensinde har smagt *OMG!* og min første tyrkiske kaffe...
Derefter kiggede vi noget mere på Alanya og fik selvfølgelig også shoppet lidt ;) Vi endte med at spise middag i Alanya, den blev hurtig indtaget, for vi ramlede ind i solnedgangen og der er Ramadan lige nu... Men fik den lækreste leverret ever :)

Karina fik købt en Kabak Kemane 
- glæder mig så meget til at høre den til vores Tyrkiske aften ;)

Ingen kommentarer: