torsdag den 11. februar 2010

Dum di dej

Stadig med rå billeder og copy/paste punktummer og koloner... ;)
I går lavede Chris mad *mums* - så der blev hygget, spillet spil, givet stød (damn you DVD player) og set film (og jeg kom alt for sent i seng *gab*)
 
 *mums*
TP i Disney udgaven - jeg har øjensynligt ikke set nok Disney, kunne overhovedet ikke svare på spørgsmålene,  så Chris og CS har sat mig i Disney-træningslejr :S - der allerede startede i går:
 Monsters Inc. 
I dag har jeg været på arbejde hele dagen, bliver mere og mere glad for det nye arbejde - og folk er så søde derude - selvom jeg fra nu af, åbenbart ikke hedder andet end Tina Turner *ryster på hovedet* og bliver jaget af trucks ;) 
Derudover er jeg ved at få en abnorm tilknytning til denne her:
  
My pal, min forlængede arm, den jeg aldrig ses uden - min palleløfter  

Ingen kommentarer: