søndag den 28. februar 2010

Italiensk weekend

Har haft den mest dovne weekend længe... Ahhhhh...
Efter jeg havde hentet Debs ved toget, gik turen hjem til Domicilen og en af mine specialiteter - Spaghetti Carbonara.
Total hyggeaften med god mad, vin, slik, en masse snak og en masse musik - og selvfølgelig vores skønsang og percussion-evner (undskyld Vendelbogade ;)
Vi kom først i seng lørdag morgen - og efter vores skønhedssøvn mente vi, at det var tid til brunch/frokost på Ib.
*mums* Vi nåede brunch-buffeten :)
Herefter gik turen til Arkaden for at se, om vi ikke kunne finde en god film at vågne til - det kunne vi ikke. Så afsted det gik til Blockbuster.
Slik, hygge og film
Mit weekendbarn ;)
Endnu en gang italiensk
Midnats-pandekager
Vi endte endnu engang med først at komme i seng om morgenen - sådan er det jo, når snakken går og man er i godt selskab :)
Morgenhygge
Efter morgenmad blev vi enige om, at vi havde brug for en gåtur og lidt frisk luft - og hvorfor ikke gå ned og tjekke om isen kunne holde?
Is og måger
Koldt
Nu har jeg fulgt Debs til toget - og sidder endnu engang og funderer over, hvorfor det lige er, at jeg bor i Aalborg...? 
Håber at finde svaret her en af dagene :)

3 kommentarer:

CC sagde ...

der er intet svar andet end at man er i den forkerte landsdel ;)

Anonym sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud! Og det var det jo også! Alle de madbilleder gør mig sulten, især når jeg ved hvor godt det var! Glæder mig til at se dig om to uger!!! Knus!!!
P.S.: Du bor i Aalborg fordi vi her i Århus ikke har fundet den perfekt kidnapping plan endnu :P
Debs

Tina sagde ...

Glæder mig til at I finder en god plan ;)