torsdag den 4. februar 2010

Hmmmm

- hvordan skal jeg beskrive aftenens kursusgang? *tænke*
Lad mig i stedet spørge; hvem tror I fik krillerhoste under aftenens body scan-meditation...?
... og hvem tror I, er så god til at gå i trance (desværre ikke at forveksle med meditation), at min lærer er bange for, at personen kan gå hen og blive det, buddhisterne kalder en zombie?
Ja, gæt engang - det er en, I er så heldige at kende ;)
Ved ikke om jeg skal tage den med zombien som en kompliment, det er åbenbart ikke normalt, at en nybegynder kan præstere det - men hallo, jeg vil være Buddha, Lama eller bare oplyst - dælme da ikke en zombie... *fnys*

Det er altså det her, jeg stræber efter...

Nu vil jeg gå i seng og øve min body scan - forhåbentlig uden nærdøds-hosteanfald ;)

Sov godt 

Ingen kommentarer: