torsdag den 18. februar 2010

Kære dagbog (1)

Dagen startede med en aflyst forelæsning - hvilket jeg først fandt ud af, da jeg sad i lokalet og undrede mig over så forsinkede de andre var ;) Heldigvis fandt jeg Kristian til en kop kaffe og en Mac-snak :) Nåede et smut hjem for at lege husmor, inden projektmøde - begynder at få lidt styr på det (bilder jeg i hvert fald mig selv ind ;) Havde dog ikke mere styr over tingene, end at jeg ikke kunne finde de DSE'ere, jeg skulle dele skildpadder ud med på basis, men hva'? Så nu sidder jeg her, ditchede mindfulness pga. snestorm, og filosoferer lidt over mit projekt i al almindelighed og mit liv i særdeleshed, mens jeg hører musik, drikker kaffe og skriver lidt på nogle reviews af konkurrerende produkter - skal vist også have læst lidt image and video processing til i morgen - hmmmm... 
Typisk hverdag, godt man har ↓dem her↓ til de dage :)

Ingen kommentarer: