mandag den 22. februar 2010

Weekend uge 7

Startede lørdag morgen med at fryse numsen af på Aalborg V. station - men til Århus jeg kom :) Her blev jeg hentet på stationen og turen gik direkte til Røddinge Højskole, hvor vi skulle ned og lege med noget glas.
De går helt amok ;)
Jeg går amok ;)
Mmmmm - cupcakes *mums*
Divaen - den lille trold :)
Søndag:
Overnattede hos Tone, René og Sophie - og fik min første fødselsdagsgave om morgenen :)
Lækkert, lækkert, lækkert :)
Søndag middag var jeg inviteret på Aros af Mr. Ex-Struktureret-Standby-Forhold...
... det gik rigtig godt og vi endte med at spise forsinket frokost på Zürich, og så gik det ellers rigtig, rigtig dårligt - så det er vist det sidste I hører til ham - desværre :(
Men kom hel og intakt til Aalborg i går aftes til 80 cm (!!!) sne - så ekstremt!!! Og nu må jeg hellere se at blive pakket godt ind, inden jeg begiver mig ud i det snehelvede og ser om jeg kan finde uni derude i snedriven ;)

3 kommentarer:

CC sagde ...

Jeg er glad for du havde en god weekend mens jeg kæmpede mig igennem snemasserne for din skyld ;)

vi finder bare en ikke mister x til dig tina, han må findes derude!!! :)

Tina sagde ...

Er glad for, at du kæmpede dig igennem for min skyld :)
... og håber du har ret ;)

Tina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.