fredag den 22. oktober 2010

At the Beach

Lige så meget som jeg elsker og har brug for at være sammen med andre mennesker, lige så meget elsker jeg og har brug for at være alene. Så efter de sidste tests på uni smuttede jeg hjem omkring for at hente en hue og en termokande og så smuttede jeg på stranden for at lufte mine Hunter :)

Stadig gang i den efter morgenens haglstorm
Nice legs - træningen begynder så småt at give pote :)
Tror det er en lille terne af en art - den vimsede rundt i vandkanten, har aldrig set så lille en fugl, der kunne bevæge benene så hurtigt...
Stormen havde fået lidt af hvert til at skylle i land...
Tror den savner sin makker
Elsker simpelthen stranden :)

Desværre løb min tlf. tør for strøm, men så også det fineste hjerte tegnet i sandet og en hulens masse drager - tror det bliver mit næste projekt :)

Ingen kommentarer: