mandag den 25. oktober 2010

Søndagsvisit

@ Strandvejen, Århus :)
Vi havde en rigtig familie-hygge dag i går nede hos Sara :)

Vi startede med denne sublime chokoladekage bestående af belgisk chokolade og triple bagt - uhhh la la...
Efter kaffen blev vi enige om, at skulle ud og se os lidt om - første stop var Marselisborg, hvor det viste sig, at man kan komme helt op til slottet *thumbs up*...

Allé og søster ;)
La Familia :)
The Hipster Garder ;)
Marselisborg - ud mod haven
Min far føler sig hjemme ;)
Her har jeg sneget mig med :)
Efter Marselisborg tog vi ud til Moesgaard...

Som I kan se, har jeg det ikke fra fremmede - vi snack'er ;)
Er ret vild med det her billede, Sara har taget :)
Skulle lige vise, HVOR terrængående mine Hunter er - kunne passende flygte med pommes'ene ;)
Vi blev enige om at forlænge besøget og lave mad :)

Forret: Bruschetta
Hovedret: Spaghetti Carbonara
Vi slog mave inden desserten, så kunne jeg jo passende agerer frisør ;)

Hun tog det pænt - og ja, det er mig der har klippet pandehåret ;)
Dessert
Elsker sådan nogle dage :)

Ingen kommentarer: