tirsdag den 5. oktober 2010

Fejrer stadig...

Fejrer sidste postdag på fjerde døgn - har proklarmeret at fejringen vil vare i 14 dage... ;)
Weekenden har stået på "Tina-har-endelig-sagt-op"-middag på landet, seriøs dovning med Jr./Mini på loftet, Jr.'s famøse pizza *Mmmmm*, min mors lækre lagkage, boller og kakao - før-fejrede min fars fødselsdag (tager afsted igen i morgen, for at fejre den lidt mere ;), mere lækkert mad (kan ikke få mig til at vise billederne af, hvor meget jeg reelt har sat til livs... :S), testkøring af HK osv osv.
I dag stod den på fejring både på arbejde og på uni - havde bagt endnu en kage i lørdagens anledning... Derudover har jeg brugt dagen på at drille Efterlønneren, spinne og få den sidste sladder alle de respektive steder - tror jeg er rimelig up to date nu ;)

Fejringen fortsætter ti dage endnu :D
Weeeeeeee...
                                                                     

PS.Ved ikke hvorfor, men denne sang vil bare gerne med i indlægget :)

Ingen kommentarer: