søndag den 17. oktober 2010

Yet Another Post Dinner

Synes selv navnet på indlægget er ret genialt ;)
I fredags havde jeg post-tøserne til "Tina-er-endelig-færdig-som-post"-middag - jeg var den sidste, der manglede at sig op, så jeg lukkede og slukkede :)

Post-negle - eller... Jeg kunne jo lige så godt hoppe med på trenden med to-farvede negle, nu når jeg alligevel skulle opfriske lakken :)
Hyggen startede allerede på trappen :)
Velkomst
Bruschetta
CS
Spaghetti Carbonara og let salat
Orla og Chris - læg mærke til ilden i "pejsen" :)
Macarons og nogle af gaverne fra Orla (den anden er næsten drukket ;) Det kom som en glædelig overraskelse, at sige sit job op medfører gaver ;)
Sleepover
Morgenmad
Endnu en gave :)
Havde regnet med at slutte fejringen efter 14 dage, men kan fornemme at der er flere, der gerne vil tage del i festivitasen, så fortsætter lidt endnu ;)

Ingen kommentarer: