søndag den 3. oktober 2010

Den sidste posttur

(For at komme i den rigtige stemning, tryk play inden du læser videre :)

I går sluttede en 5 år og 7 måneder lang æra - jeg kørte min sidste posttur :'S
Det var vildt underligt, men samtidig sagde min mavefornemmelse, at det var det helt rigtige tidspunkt at slutte.
Her en en lille fotoreportage fra den sidste tur:

Postreol

Poste :)
Post
I uniformen for sidste gang...
Yndlings køer på 12'eren
Udsyn
Jensen - yndlings hund på 12'eren :)
Forsøgt drukket halvsnalret i Kirsebær-drøm ;)
Natur
Så lang tid blev det trods alt ikke til - i denne omgang ;)
Den sidste post givet...
Hjemmebagt afskeds-gulerodskage - eller hvad der var tilbage af den, da jeg kom tilbage på posthuset ;)

Efter turen tog jeg på landet for at fejre min nyvundne frihed :)
Jeg fik lavet Lamb Bhunna Curry med hjemmebagt naan-brød og macrones *Mmmmm* (ved det; Hausfrau ;)

Lamb Bhunna Curry med tilbehør *Mums*
Noget nær verdens grimmeste macrones, men damn, de smagte godt :)
 Det blev helt igennem en helt perfekt afslutning på alle de år :)

Ingen kommentarer: