mandag den 15. november 2010

15.11.10

I dag har vi haft besøg af vores døve testpersoner - vi slog to fluer med et smæk, de ville gerne se uni, vi ville gerne afholde et fokusgruppemøde :)

 "Den nye Cave" - og kække som altid ;)
3D biffen
Nu til det alvorlige - fokusgruppe ;)
Det trak ud - så Birdy var en af de sidste, der blev hentet på parkeringspladsen...
Vi havde brug for lidt junk efter dagens strabadser...
Da jeg kom hjem, lå der endelig en anmeldelsesblanket til moi. Nogle gange er det godt med lidt insiderviden fra Post DK - så selvom de postulerede på blanketten, at jeg først kunne afhente min pakke i morgen, tog jeg et sats og vandrede ned til min døgnboks - og ganske rigtigt, der i en lille boks, lå denne og ventede :)

Ventet med længsel - for den indeholdte denne:
Den smukkeste strikketrøje i verden :)
Dagen kunne ikke slutte bedre...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er virkelig pæn! Hvor har du købt den?

Debs

Tina sagde ...

Tak :) Der er en pige på Trendsales, der strikker dem :)