torsdag den 11. november 2010

Last Lecture

Jeg havde, som tidligere skrevet, sidste forelæsning ever i dag - og hvad gør Tina? Hun sover over sig og vågner først da den katolske kirkes klokker bimler kl. 8 og jeg tænker: "Hmmmm, synes det er lidt for lyst til at være kl. 6..." En smule kritisk, når jeg skal være ude på uni 8.15... Men 8.15 er jeg ude af døren, 8.36 er jeg på parkeringspladsen og præcis 8.40 går jeg ind ad døren til auditoriet - ta' den ;) Umiddelbart gik jeg vist ikke glip af noget... 

Peanut til sidste forelæsning 
Fejring af vores 4,5 års overlevelse ;)
Ellers har jeg brugt dagen på at jage kalkun - vi skal have Thanksgiving Dinner på lørdag - tjek lige mit nedlagte pragteksemplar:

Har ikke rigtig plads til mere i mit køleskab...
- og finde julefrokosttøj til PDP-julefrokosten i morgen aften - tror det ender med det her:

Måske...
Og nu vil jeg have et krus kaffe inden en omgang spinning, efterfulgt af noget projektskrivning...

God aften alle zusammen 
***

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvis man nu lavede en brasiliansk dinner kunne man så være med til Thanksgiving? Hehehe

Debs

mhegelund sagde ...

Øjh, sikke en flot kalkun!!!! Den glæder jeg mig til at sætte tænderne i!