torsdag den 4. november 2010

Surfers Day 3

Vores lille, søde sommerhus :)
Surfers :) Jeg skal på surfskole til sommer - glæder mig allerede :)
Mr. Krabbe
Mr. Måge
Svævende Chris :)
Blodpølse
Frokost
Efter frokost daffede jeg på stranden igen - havde jo en idé om, at jeg skulle have en ravklump med hjem... Det fik jeg ikke, selv om jeg brugte alle fem dage med næsen i sandet, men fik dog taget nogle billeder :)

Den lille sten og havet...
Tipi

Da jeg kom et godt stykke ud - og efter at have genfundet mine solbriller efter ca. tre km. ledning, fandt jeg bunkere en mas, flere af dem med total cool graffiti.

Dagens udbytte, der ikke bestod rav-testen *øv*!
Footprints
Efter to timers ekstra rav-jagt, var det tiltrængt :)
Jeg stod for aftensmaden - vi fik (selvfølgelig) lam og Naan :)
Chris biksede en lækker dessert sammen :)
Ultimativ hygge :)

Ingen kommentarer: