torsdag den 4. november 2010

Surfers Day 2

Endnu en billedstorm :)

Morgenmad
Vi ville have været til gudstjeneste, men frygten for indre mission var for stor...
A city without a name...
CS er vist ikke helt tryg ved de store bølger...
Hun er ikke den eneste:
Se her, kæk som altid - især når jeg er iført mine Hunter... ;)
Med enden i vejret - på rav-jagt, læg mærke til (vove)modet...
- lige indtil ;) Synes det er de sjoveste billeder CS har taget af mig :) Jeg kan dog informere om, at jeg ikke altid var så heldig som på billedet - jeg endte med at blive gennemblødt fire(!) gange, i løbet af de fem dage, af lumske bølger...
Mine flygtende skridt...
Fantastisk
Er fuldstændig forelsket i Surfers :)
På vej til søndagsfrokost i Hanstholm
Hanstholm havn
Bunkere på rad og række
Hygge igen igen :)
CS har lavet mad :)

Ingen kommentarer: