lørdag den 20. november 2010

20.11.10

Nogle dage regner man slet ikke med bliver gode - og så bliver de det alligevel :)

Birdy får morgenmad lidt over 4...
Fuck, der var kommet meget sne i nat - det gjorde så at man kunne bruge IKEAs parkeringsplads til drifting - jeg var ikke den eneste ;) 
Heldigvis var der ikke særlig travlt i dag, så Sally S og jeg endte med at kapre den interne radio og spille Total Eclipse of My Heart for alle de andre - vi ender seriøst med at blive fyret en dag :S *hehehe* Arbejdsdagen endte med en plaskvåd Tina... Der er altså en ting, jeg ikke forstår - jeg går ikke ind for vaskning og er ikke så frygtelig vild med sneboldskamp og alligevel er det mig - og kun mig, der ender med at blive vasket så godt og grundigt, at jeg så at sige var kold i r****... Skylder en seriøs vasker - du ved selv, hvem du er..! Heldigvis var der muffins til trejde omgang morgenmad - det bødede lidt på det ;)
Efter arbejde smuttede jeg hjem for at se, om der var liv i min overnattende gæst - det var der ikke, så jeg daffede til spinning :) I mellemtiden var The Hipster heldigvis ved at have fået øjne ;) Derefter har dagen ellers stået på retning af første halvdel af projektet...

Aftensmad og en lille film :)
 
Simpel overlevelse - eller magisk tiltrækning ;)
*Mums* troede lige jeg havde fået to stykker, men det viste sig, at der var installeret spejl i udbakken... *Snydt*
Ellers har jeg brugt aftenen på temalørdag på DR2 - har set nøgen mandeløb i Japan (?!) og nu er jeg i gang med noget døds fest i Mexico - jo jo, kom ikke og sig, at jeg ikke lever det vilde liv ;) 
Men fuck, det har været en sjov dag - på trods :)

Ingen kommentarer: