tirsdag den 30. november 2010

Fredag

I fredags trodsede jeg elementerne og smuttede på weekend hos Mini i Århus :) Jeg var inviteret med til Nobel foredrag, hvor Liv Hornekær fortalte om grafen, og i FFB (fysisk fredagsbar, hvor Mini er bartender :)

En muffin - af mange ;)
Mini til Nobel foredrag
Debs joinede os - super hyggeligt :)
Læg mærke til The Handsome Guy i turkis ;)
- det er en ny mand på bloggen - Christian (tidligere omtalt her ;) Og Lasse aka kaffebønnen ;)

Jeg lærte en meget vigtig lektie den dag - nemlig at en FF (fysiker fyr), hvis han bliver spurgt: Vil du snave? Normalt gør brug af to svarmuligheder, enten; ja - hvilket giver sig selv, eller nej - dette betyder dog ikke nej i gængs forstand, men at han tror det er en fælde... Denne viden vil jeg fremover gøre uforskammet meget brug af ;)
Vi endte med at gøre en aften ud af det og blive og spise pizza *mums*

Jeg har miljøskadet hende ;) Tjek hendes blog her :)
På vej hjem kom vi omkring den lækreste butik. Sara havde talt om, at vi skulle tjekke den på et tidspunkt, og hvad sker der for, at den stadig var åben lidt i 23? *win* :)

Cool :)
Vi sluttede dagen af med en omgang dessert ;)

Mmmmmmm...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tror det er første gang jeg ser en B&J i en ikke B&J bøtte eller ske! Hehehe

Debs