fredag den 19. november 2010

God dag

I dag har været en rigtig god dag :)
Den startede med en omgang morgen-spinning - forstår stadig ikke de timer - men ja ja... Efterfulgt af morgenmad, hygge, lidt film og en lille ekstra lur :)

Mit lille morgen-hygge-hjørne, hvor jeg egentlig blev hele dagen ;)
Jeg blev færdig med min deadline *thumbs up*, har fundet en kreativ klub i Aalborg, hvor vi skal mødes første gang d. 9. januar (godt nok dagen før en eksamen, men fuck det) og der er en, der har meldt sig på banen til at lære mig at strikke :) Jeg har spist god mad og chokolade, drukket rødvin, vendt verden i telefonen med Tone (glæder mig til The Diva er stor nok til at tale rigtigt i tlf. :) - og gæt hvad...? :) Jeg skal være fadder til en lille BB (baby boy) til sommer :) Så kan dagen ikke blive bedre :)

... og ved ikke hvorfor, for jeg har aldrig været Take That fan, men kan godt lide deres nye nummer:


Rigtig god fredag aften :)
XOXO

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hehehe jeg har svaret:

Det er en vis persons stemme ;-)

Debs

Anonym sagde ...

Hups... en "hvis" persons stemme...

Tina sagde ...

HIHIHI - tror du har ret ;)