tirsdag den 30. november 2010

Mandag

Jeg besluttede mig for at være sneet inde indtil mandag - er lidt for hjemme i Århus ;)
Men fuck, vejene var dårlige på vej hjem, hvilket også resulterede i 2xkø pga. uheld...

Første uheld...
Jeg var så så smart, at jeg tog nødsporet (sammen med en masse andre) hen til den nærliggende afkørsel. Da jeg kom af motorvejen, tænkte jeg: Hvorfor ikke bare køre på igen, de spærrer vel bare vejen lige omkring uheldet...? De havde åbenbart glemt at afspærre påkørslen, for efter at have kæmpet mig igennem sneen på påkørslen, kom jeg lige forbi uheldet - inkl. politi og det hele. Vi var to, der lavede nummeret, den anden kørte fra mig, så jeg var mutters alene på en snedækket, øde motorvej...

Ene og forladt...
Stødte senere på "den hurtige billist" - da sad han i en snedrive *hehehe*

Udsigten ved andet uheld...
Jeg havde en tid til massage, så kørte direkte i IKEA, så jeg også lige kunne nå at handle lidt - og få lidt frokost :)

Min første alene frokost ude i verden - ever! Er meget stolt :)
Min massage blev desværre aflyst i sidste øjeblik, så jeg brugte ekstratiden til at se på julegaver i centret - en fuldstændig umulig task...
Derefter daffede jeg på uni...

Eftermiddags-wiener melange på uni, inden vejledermøde :)

Ingen kommentarer: